‏הצגת רשומות עם תוויות סלולרי. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות סלולרי. הצג את כל הרשומות

יום שישי, 12 באוקטובר 2012

שליחת קישור מהמחשב לנייד


אז עכשיו יש ברשותי Samsung Galaxy SII
ואחרי שישבתי ולמדתי וחקרתי אותו, הגיע הזמן לתפעל אותו בדיוק כמו שאני צריך
ובמה נתקלתי שוב ושוב? אני מחפש משהו במחשב ורוצה לפתוח קישור בסלולרי, לפעמים בכדי להוריד משהו (שלא מה google play) לפעמים לשמור מאמר. משהו מהיר בלי ארכיון, מהרגע להרגע.
אז אם משתמשים בכרום אפשר לעשות זאת בקלות.
הולכים לchrome web store ומשם מתקינים תוסף נחמד לכרום בשם : Chrome to Mobile לוחצים עליו
ופשוט שולחים את הלינק לנייד
תהנו

יום שלישי, 20 באפריל 2010

תמונות ו GPS

איך זה הולך ביחד ? לצלם ולנווט ?

אז זהו שלא, אלא משהו הרבה יותר טוב

כמה פעמים אתם מתווכחים איפה צולמה התמונה ?
אז יש פתרון שיגאל אותכם מהויכוח הזה

GEOTAG - מצלמה עם GPS - וזה ממש לא יקר
בתנאי אחד, שבסלולרי שלכם יש מצלמה ויש מקלט GPS

בהגדרות המצלמה (בנייד שלי Nokia E52) יש להפעיל את הערך "הצגת פרטי GPS"
ואז בכל תמונה ישמר ערך המיקום (ראו צילום מאפייני תמונה)

ואת הנתון הזה יודעות לנצל כמה תוכנות.
ב picasa בתוספת google earth  - אפשר למפות את התמונות
מצב ההסבר המלא 

מעכשיו אני בטוח איפה צולמה כל תמונה !


יום רביעי, 20 בינואר 2010

להציץ לפני

SMS באמצע ישיבה או סתם אחד כזה בזמן הנסיעה

אז במקום ללחוץ על כמה כפתורים עד שרואים את ה SMS

קבלו פתרון קטן ונחמד

SMS Preview



יום שישי, 4 בדצמבר 2009

Profile Scheduler לסלולרי

אז יש לכם סלולרי ויש לו פרופילים
וכל ערב אתה מעבירים אותו לפרופיל השקט יותר ובבוקר מחזירים לפרופיל הרגיל
אז מה דעתכם להגדיר זאת אוטומטית ?
בשביל זה יש את DrJukka ואת האפליקציה החביבה הזו :
Profile Scheduler




שימו לב לא להוריד את הגרסה החתומה של adtronic (מוסיף פרסומות)
יש להוריד את הגרסה הלא חתומה ולאשר אותה ב https://www.symbiansigned.com/app/page/public/openSignedOnline.do

יום ראשון, 22 בנובמבר 2009

שומר מסך ל Nokia E52

קיבלתי Nokia E52 מהעבודה
טלפון נחמד ואלגנטי במראהו
אבל כולם היום רוצים משהו אחר...
אז גם אתם מתקנאים ב iphone ?

אז הנה שומר מסך נחמד שמאוד יזכיר לכם את ה iphone של החברים שלכם
http://gallery.mobile9.com/f/503568





קוראים